Post by healthrabreigemul on Mar 14, 2022 15:07:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dunk Shot ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dunk Shot IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset ressurshack ▞▞▞
▞▞▞ Dunk Shot 2022 version ▞▞▞
Ikke betal for No Ads-versjonen! Du vil fortsette å få annonser!
For mange annonser til at spillet er morsomt og spillbart.Eksepsjonell, men trenger noe for å få oss til å fortsette eller introdusere nivåer
Dette spillet er det verste jeg har spilt til nå. Det er veldig vanskelig å kontrollere
Liker dette spillet mye, ganske enkelt å få en høy poengsum og inneholder ikke for mange annonser.
ها
For mange annonser
bra spill, men alt for mange annonser
Jeg liker evnen til å gjøre lureskudd
Jeg elsker det annonsepausen er fin som i svært få annonser, og den som sier at dette spillet er dårlig er en tosk
Begynte akkurat å krasje ved opplasting, vær så snill å fikse, jeg spilte dette mye og kjøpte til og med annonsefritt, stengte nylig for meg og lot meg ikke åpne det igjen, installerte det på nytt, jobbet i 5 minutter og tvinges deretter til igjen. Dessuten, selv om jeg koblet den til via Google play og tillot lagring, har den ikke lagret eller gjenopprettet noen data. (Gjenopprettingskjøp fungerer fortsatt) vennligst fiks
Jeg vil ikke anbefale å spille dette spillet, da det bare er en kilde for annonser som varer for lenge. Dette spillet har også en tendens til å henge mye og trenger en ny oppdatering, da det blir kjedelig når du er ferdig med alle utfordringene. Hvis du leter etter et bra spill å spille, vil jeg foreslå noe annet.
Gøy!!!
For mange tillegg. very *friendly* persont med det.
Kul
BH
Morsomt spill, men det blir kjedelig
Så bra spill, men jeg vurderer det med 4 stjerner!
Dunk Shot Arcade zhbj
det fortsetter å trekke meg ut av spillet
Dette spillet er så irriterende!! Jeg likte spillet til å begynne med, og utfordringene var veldig kule, men jeg har denne feilen Når jeg kommer inn i spillet viser den en annonse og jeg klikker på X-en og den fungerer ikke, så jeg klikker på den mer og den bringer meg inn i play-butikken Så når jeg kommer tilbake i spillet skjer det igjen som en løkke Kan ikke engang spille det, jeg håper du fikser dette 1★
liker spillet
ganske bra, men blir kjedelig etter en stund også for mange annonser som blir dyttet i ansiktet ditt
Veldig dårlig spill. En dårlig animasjon
Dette er et veldig bra basketballspill. Du kan tjene stjerner, tilpasse ballen din og det er bare så gøy! Tusen takk for at du lagde dette. (Dette er første gang jeg noen gang har gitt fem stjerner til et spill)
Dunk Shot არკადული adds
Spillet er kjempebra.. Et veldig vanedannende spill... Bare problemer er med adds
Dårlig spill, skinnene koster for mye og det blir bare veldig kjedelig etter 10 ganger
bra spill, men blir kjedelig etter en stund
Morsomt enkelt spill. Absolutt et must for arkadeelskere.
Det tar lang tid å laste ned, men det er et morsomt spill
Fricken-annonsene er så irriterende
Flott spill, men har de samme problemene som alle andre mobilspill gir mer enn spilletid som dette. Er litt FU*K**G DUM!
Dunk Shot Žaid. automat. lurm
Ikke noe spesielt likevel. Og alt for lineært.
Beste offline-spillet noensinne spilt. Det blir aldri lei, du kan gjøre utfordringer og prøve å få nye baller. jeg elsker det
Lep's World Z ארקייד tag
for mye annonser
Dette spillet er veldig kult, annonsene er ikke så ille, og spillingen er morsom og vanedannende. Min eneste klage er ballene...Det er så mange av dem, og du tjener ikke så mange stjerner for å kjøpe dem uten å se en haug med annonser. Kanskje legge til flere stjerner i kurvene, eller du kan gi stjerner for å fullføre utfordringer. Totalt sett er dette en veldig morsom tidkaster, og verdt en nedlasting. 8,5 av 10 for meg.
Det er et flott spill, men jeg har hatt problemer med å se annonser for belønninger (flere stjerner, fortsetter eller en annen pinata). Det har skjedd ganske ofte der jeg ser annonsen, men ikke får belønningen. Et annet problem er at jeg de siste dagene plutselig har hørt Angry Birds-musikk, noe som egentlig ikke burde skje siden jeg har kjøpt muligheten til å fjerne annonser.
DETTE SPILLET ER SØPPEL😡😡😡😡